Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan skal jeg klare å gå ned i vekt? Vil ned 10-12 kg, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til. Jeg spiser ikke spesielt usunt, og jeg har blitt mer aktiv. Tenker at jeg kanskje bør prøve en eller annen diett, men det er jo så mange å velge mellom Jeg har stoffskifteproblemer, og det kan jo hende at det er for lavt nå. Skal snart til legen, så får vel ta en prat med han. Jeg er så deppa om dagen, og føler meg grusomt ekkel:( Vil bli som alltid har vært. sukk...
blond Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Fortell det til legen din. Kanskje medisindosen må justeres.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 jeg og vil ned 10-12 kg... men sliter med motivasjonen.... må ha noen som pusher meg litt... (eller jeg forplikter meg til.) Var ganske fornøyd med kroppen min før..... og det hjelper ikke at jeg har gamle bukser i skapet jeg ønsker jeg kan komme inn i igjen... så deppa er jeg også... Om du har lyst til å ha en gå-ned-i-vekt-partner.... send meg en pm...så kan vi motivere hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå