Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg blør littegran, er dette farlig? Hvor vanlig er dette, og kommer det av noe spesielt? Er ca 6 uker på vei..
Torshov!! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Har også blødd litt for ikke mange dager siden. Det gikk over av seg selv så jeg tror ikke det var farlig. Dette er veldig vanlig og det går stort sett bra:o) Er ca. i uke 6 nå.
BABY-JENTE Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 dere burde gå til legen. man skal ikke blø så tidlig uten å få utelukket mulig abort... og hvis det er abort, må det sjekkes at alt er borte hvis ikke må en utskrapning til... får man ikke bort alt, kan man få en kraftig infeksjon som i verste fall er dødelig!!
Mamma snart :) Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Nå syns jeg du var litt hard baby jente. Trenger jo ikke skremme vettet av folk heller!! det er veldig vanlig å ha småblødninger. Men jeg ville kanskje tatt en ul for å sjekke at alt er ok. Siden uke 6 er en kristisk periode siden det er da hjertet begynner å slå og mange som opplever en sa er pga hjertefeil og embryoet ikke er levedyktig. Alltid deilig å få en Ul hvis man har blødd litt for å se at alt er greit. jeg blødde litt i nesten tre uker da jeg var uke 5-8, Alt var fint. bare hormonelt og det blødde fra et lite blodkar fra livmorhalsen. Ikke blødd noe etter dette. Er nå 10 uker på vei. Lykke til alle sammen.
Thessa og Bebbis Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Herregud BABY-JENTE!! Hva er det du tenker med?? Ihvertfall ikke hue! Uansett, jeg har hatt blødninger selv. Og vært på UL å sett at alt er bra i ettertid. :-) 30-40% av alle som føder friske barn har opplevd blødninger tidlig i svangerskapet. Det er veldig vanlig. Men for å roe ned deg slik at du slipper å gå å lure ville jeg ringt lege bare for å sjekke for sikkerhetsskyld. Hadde du hatt en abort ville du ikke bare hatt en liten blødning for å si det sånn. Men er uansett greit å sjekke at alt er som det skal :-) Skamme seg som skriver sånne skremme innlegg!!! "Hvis du ikke ser deg godt for når du går ut av døra di kan du få et romskip i hue" Blir nesten det samme! Lykke til :-)
Thessa og Bebbis Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 "Skamme seg som skriver sånne skremme innlegg!!! " mente skremmesvar. Var selvfølgelig ikke HI jeg siktet til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå