Gå til innhold

Greier ikke å bli gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange sikkert syns jeg bør holde meg til bli gravid siden, men ønsker veldig å være anonym.

Sist uke ble det slått fast hos lege, utifra blodprøve, at jeg har lite kvinnelig hormon og eggene har vanskelig for å løsne.. Skal til gynekolog snart. Er det noen som har slitt med dette, men som likevel har blitt gravid tilsutt?

Synes dette er forferdelig trist:( har prøvd i 2 år nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring/kunnskap om det du skriver. Men jeg gikk til en homeopat i forkant av min graviditet. Denne dama har vært i ukeblad flere ganger for hu har fått flere kvinner som sleit med å bli gravid til å bli gravid. Dette var i Oslo, og bor du i nærheten hadde jeg gått til henne. Flere som hadde gitt opp, som blei gravid etter å ha gått til henne.

Skrevet

Hei! :)

Du kan nå se inne på "slitere" eller "ass befruktning", der finner du nok info. Høres ut som du kanskje blir satt på Pergotime, en medisin som fører til eggløsning, men det vet jo ikke jeg sikkert da. Det finnes jo forskjellige hormonbehandlinger som kan prøves. Hvilke hormon var lavt hos deg da? Har du eggløsning?

Det er mange som trenger litt hjelp for å bli gravid, og de aller aller fleste klarer det til slutt. Det finnes helt sikkert hjelp for deg også. Du får sikkert god hjelp av gyn. Jeg tror at det kommer til å gå bra til slutt! :)

Skrevet

Så bra at du får hjelp. Du vil sikkert få tilbud om hormonkur, pergotime, etterhvert. Jeg gikk på det selv, og ble gravid på første kur! Pergotime får eggene til å løsne selv på oss der de sitter litt hardt.

Dette kommer til å gå bra:-)

Hilsen tidligere pergotime-bruker med pergo-datter på 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...