Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Her har jeg fullt hus med syke unger og er selv ikke i form i det hele.Så idag har jeg sett nett tv, se barne film hele dagen ble kjedelig...Luksus fellen på tv3 havna jeg på...Må bare si at jeg er litt sjokkert jeg over hvordan folk handler over evne. Måtte smile litt av episode 1, heldigvis enda det godt da, men.....rister litt på hodet her...Dette var sesong 1 da...
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Har sett den en gang eller to... og må si at jeg også er overrasket over hvor tankeløse enkelte er!
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Og så glemte jeg noe viktig... God bedring til deg og ungene!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hei på deg, og god bedring til store og små. Ja helt enig med deg. Jeg trodde jeg var god til å bruke penger... Men når enkelte par bruker 10 000,- mer enn de har i innkom pr mnd. da kan man lure. Men slike program som Luksusfellen og ekstrem rengjøring, gjør at jeg føler meg skikkelig god både på rengjøring og økonomi:-))
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Litt av et program, ja! Eller skal man si litt av noen deltagere? God bedring til alle i heimen, Aurora!! Håper dere er oppe og hopper igjen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå