TreHjerter Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Får dere mye å gjøre? Hva får man betalt, er det en viss sum pr oppdrag, eller hvordan funker det? Er det en grei bi-inntekt eller er det mest tidsfordriv? Lurer litt på om jeg skal teste det...
Libido- Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er det. men det er mer stress enn penger i det ja. Skal si opp.
Trønderbærta Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Enig med Libido-, har ikke sagt ja til oppdrag på flere måneder. Egentlig ikke mange oppdrag jeg får spørsmål om heller.
Trønderbærta Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Gå inn på seeyou.no så står det vel der. Er irundt på butikker og sjekker servicen og hvordan ting er på butikken (reklame-plakater, ryddighet ol.), så går man inn på sida si å svarer på spørsmål. Kan også få i oppdrag å ringe å være "kunde" i ulike banker el.l.!
TreHjerter Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Hmmmm.... hva og hvordan betaler de pr oppdrag da?
Staark Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg fikk mellom 50-150kr ca, i tillegg til et lite måltid (-de gangene jeg kjøpte mat)...Har ikke giddet å gjøre oppdrag på 2 år jeg, men gjorde en del da jeg var "aktiv".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå