Gå til innhold

ang anbefalingsbrev:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg har et vennepar som er i prosessen med å adoptere og jeg har fått det ærefulle oppdraget å skrive et anbefalingsbrev om dem:)

 

Jeg har bare positivt å si om dem, de er fantastiske mennesker som kommer til å gi et barn et fantastisk hjem fylt med kjærlighet og omsorg:)

 

Det jeg lurer på er, hva skal disse brevene inneholde, bortsett fra at jeg selvfølgelig anbefaler de. skal de også inneholde "negative" sider? Kan det tolkes som et "falskt" brev hvis jeg framstiller dem som "glansbilder", ?? Vil det ødelegge for dem hvis jeg putter inn en "negativ" setning? Blir kanskje feil å bruke ordet negativ, men håper dere forstår hva jeg mener:) er så redd for å gjøre det feil, vil så gjerne at de skal få oppleve sin store drøm om å få barn

 

Håper på svar og råd....

 

Hilsen...en som velger å være anonym foreløpig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk to anbefalingsbrev under vår prosess, hvor alt var positivt. De skrev at de ville anbefale oss som foreldre på det varmeste fordi vi var ...... og ...... Selv om det ble som et glansbilde av oss, så ble vi nå godkjent. Tror det er ting som er bra du skal skrive om, jeg. Du skal jo anbefale dem som blivende foreldre. Våre venner fokuserte særlig på hvordan de hadde sett oss med andre barn og hvordan vi var sosialt. Det var noen fine brev vi fikk i alle fall.

 

Du har jo bare positivt å si om dem, så skriv det ned. De er jo heldige som har sånne som deg som vil ta på deg oppgaven å skrive om dem. Skjønner at du er redd for å gjøre feil, men det går helt sikkert bra. Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...