Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke vondt ment til dere som synes dette er stas, altså! Men selv så fryser jeg på ryggen når venninner sender meg slike bilder på epost eller viser meg det... Seee så fin babyen vår er?!!! Ja, babyen er kjempefin, (og det mener jeg!) men ... Aldriiii i livet! Brrr brrr fryser på tenna (jeg er vel bare rar!)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg syns også at sånne bilder kan se litt ekkle ut. Men, så var vi selv på 3d før helgen, å bildene av vår lille jente er bare så VAKRE! Hehe Jeg hadde grudd meg litt til den ultralyden, for jeg var redd jeg ikke skulle syns det var noe særlig, men der tok jeg feil. Var en helt fantastisk opplevelse! Men fortsatt kan jeg syns at andre sine bilder ikke ser så fine ut. (Tror også det har mye å si når man tar ultralyden, er det tidlig i svangerskapet er de jo ganske tynne, å ikke så "ferdige")
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har tatt det, og både jeg og far syns det var stas. Og da er det jo artig å vise frem til familien også. Men en ting skal være sagt., det var helt noe annet å se det på skjermen enn på bilder. Det var helt herlig å telle fingre og se kløfta i haka som babyen vår har.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, disse bildene er skikkelig ekle. Ser ut som barnelik som er lagt på sprit...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Off da. Det var en grusom beskrivelse. Det er lydbølger på samme måte som vanlig ultralyd. Grunn til at det kan se "ekkelt" ut for noen, er jo at barnet ligger i vann. Mamma sa det så ut som om han var gull forgylt og det syns jeg passa bra. Hva så om noen ikke liker det? Da regner jeg bare med at dere lar være å ta det. Jeg håper ikke det er en av dere jeg har sendt mailen av mitt lille gull til i alle fall. Er ikke så koselig at dere tenker sånn om noe jeg ønsker å dele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå