Gå til innhold

et mellomnavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

som passer til sander? jeg har veldig lyst til å gi de kommende ungene to navn og synes at førstemann og skal ha to navn. hva passer til sander?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sander Elias

Sander Mathias

Sander Andreas

Sander Johannes

Sander August

Sander Nicolai

var noen jeg synes passer: )

Skrevet

Sander Emil - som i Emiiiiil

Sander André

Sander Mathias

Hmmm...

Kommer desverre ikke på flere i farten :o)

Skrevet

jeg tenkte på sander august, eller sander emil med trykken på ien, eller hvordan det nå skrives.

Skrevet

Sander August var jo nydelig da :o) Sander Emíl blir det vel da, kanskje :o) Med lang i og kort E...

Skrevet

hmm, nå ble jeg veldig usikker på hva som er finest av de to. er jo litt fint med sander august siden har er født i august

Skrevet

Jeg kjenner to stk Sander'; Sander Nicolai og Sander Evald. =))

Ellers:

Sander Olai

Sander Andrè

Sander Mikal

Sander Johan

Sander Elias

Skrevet

Tja... Synes begge navnene var like fine, men det er jo ikke så mange som heter August, da. Dessuten er det mindre fare for feilstavinger og feiluttalelse i August. De fleste sier Eeeeeemil og skriver det Emil, mens jeg tror den riktige måten å skrive Emil med kort e og lang i blir Emíl... Eller blir det Emîl? Nå ble jeg virkelig usikker her... Men jeg synes du skal velge det navnet DU synes er finest og det som passer best til barnet :o)

Skrevet

jeg har hovedomsorgen eller hva det kalles, det er ikke avtalt noen ting av samvær. er det bare for meg å sende inn om det nye navnet? hvor får jeg det skjemaet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...