Frk Marge Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 hei! ville bare titte innom her og si hei jeg jeg er som dere skjønner over 35 og prøver... selv om jeg mistenker at jeg egentlig er ferdig med å "prøve".... våknet i dag og følte meg bilsyk, og den følelsen har vedvart i hele dag... det sitrer i brystene også... i går hadde jeg små sting i magen, som fjærlette menssmerter og litt ising/sitring i brystene innimellom... tror faktisk det har klaffet jeg vet jeg er veldig tidlig ute nå, men dette kjennes utrolig kjennt ut..... om jeg aldså er gravid, er jeg en uke på veg da....
mortilgutt Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Å så spanande!!!! Du må i all fall ha lukke til! Eg går inn i den 6. veka no, og kjenner ikkje så mykje til kvalmen men er bare sååååå trøytt og uopplagd.... Det er bare å kosa seg og ta vare på seg sjølv. Du er nok spent på testen...den kan du vel ta om ei veke eller så? Du er nok tre veker på veg, for dei to første vekene i svangerskapet er dei to siste vekene FØR egget vert befrukta. Altså så "leder" antal svangerskapsveker med to i forhold til alderen til fosteret......skjøna du det? Eg er 5 veker på veg, men fosteret mitt er berre 3 veker.......
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hei : ) velkommen hit : ) Utrolig heldig du er hvis du har full klaff nå ja : ) Mange symptomer iallefall : )) Hvor lenge har du prøvd?
fått attpåklatt Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Så spennende! Få høre fortsettelsen!
Frk Marge Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 lenge lol ja jeg tok ut kobberspiralen på mandag for en drøy uke siden... tok samtidig en graviditetstest da som var negativ... :S så jeg har ikke prøvd lenge i det hele tatt. regnet ikke med at det skulle klaffe med en gang liksom... nå bor også kjæresten min langt unna meg, så vi traff hverandre ikke før på torsdag, så uansett har det ikke skjedd noe brfruktning før tidligest tordag, men det stemmer bara at jeg hadde EL omtrent i begynnelsen av helga... jeg har gått siden tirsdags morgen med moderat, men konstant kvalme nå, føler meg sjøsyk, er litt svimmel, har sitringer i brystene (som er sterkere i dag enn i går), og litt småmurring i underlivet. jeg har flydd på do i hele dag også... fra normalt en 2-3 ganger i løpet av arbeidsdagen, har jeg sikkert vært og tisset en 7-8 ganger i dag, og jeg har ikke drukket mer enn vanlig, heller mindre. av en eller annen grunn har jeg halsbrann også, men det skjønner jeg ikke noe av, for det er da altfor tidlig??? også begynner jeg å bli trøtt...ZZZZZZZZ og litt ukonsentrert... :S om ikke jeg er gravid, så er det tidenes verste tilfelle av innbillt svangerskap lol
Frk Marge Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 hm har litt blandede følelser her i dag... fikk blødning idag, minst 5 dager før forventet mens... og jeg er fortsatt kvalm, svimmel og har fortsatt den rare sitringen i brystene og migreneaktig hodepine... har jeg hatt en tidligabort tro? eller har jeg hatt en sånn typisk "mensen på tross av graviditet" episode? føles ikke som en vanlig mens... men på den annen side... er rimelig sikker på at jeg i det minste VAR gravid... det må jeg jo nødt til med de symptomene... :S det betyr jo i det minste både at jeg har frktbare egg og at han ikke skyter blankt hehe får vel bare vente o gse da
fått attpåklatt Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Absolutt ikke for å ta fra deg alt mot, men dine symptomer høres fryktelig kjent ut for meg også! Vi har nå prøvd et halvt år, og hver mnd har jeg hatt en mengde symptomer! Første pp var jeg som deg, helt overbevist om at jeg var gravid, men nei da! Jeg tenkte også som deg at da må det ha vært en tidlig spontanabort, men jeg vet ikke helt nå når jeg kjenner det på den samme måten hver pp.... Jeg håper virkelig at du er gravid! Hvis ikke at du snart blir det!! Jeg for min del kjenner alle symptomene som sedvanlig, og venter ikm neste uke en gang. Helgeklem :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Hei, hei, hiver meg inn her også jeg! :-D Det *kan* jo har vært en såkalt festeblødning? Jeg har ikke hatt det selv, men har jo lest om det... Jeg kan også skrive under på at jeg har vært gravid MINST en gang hver pp...:-D Denne pp'en har jeg derimot hatt mange symptomer, fler enn vanlig til og med. MEN jeg regner med at det, også denne gangen, er innbilt svangerskap... Jeg tror forresten jeg har ikm ganske likt med deg, tors/fre om en uke. Denne gangen har jeg hatt murringer/stikkinger der nede et sted helt siden el. Har avtatt noe, men har det fortsatt on/off. Har hatt mye utflod, også dette siden el (lurer på om det henger sammen med stikkingene???). I går og i dag har jeg vært usigelig trøtt, sånn at jeg er småkvalm. Fordet jeg ikke helt tror at dette er symptomer, begynner jeg å lure på om jeg rett og slett er syk eller brygger på noe. Håper ikke det... Klem
Frk Marge Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 jeg pleier jo å kjenne symptomene på vanlig mens ganske godt da... er liksom litt rart om de skulle forandre seg så drastisk... :S bare fordi jeg har tatt ut spiralen? hm... vel finner jo ut om en stund om det ER mens eller ikke.. forresten hva er pp?
tjorven- nr 3 Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 pp er prøve periode!! Ser det ut som det var mensen du fikk da?
Frk Marge Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2008 kan virke sånn..., men er fortsatt småkvalm og har litt stikking i brystene innimellom.... men fortsetter bare å prøve vi.... eneste dumme er at vi bor et stykke unna hverandre så vi kan ikke bare holde på heller.... kan gå uker mellom hver gang vi ser hverandre desverre
Frk Marge Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2008 hm, blødningen stoppet etter et drøyt døgn den.... nå har jeg bare litt sparsom brunrosa utflod og fortsatt en sinnsyk "kløe" i brystene, murrer i magen også, men er ikkke kvalm lenger. skal uansett til legen i morgen, så skal diskutere med henne tror jeg...
Frk Marge Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2008 testen var negativ..., men symptomene er der fortsatt og kvalmen er tilbake.... totalt forvirret her...
Frk Marge Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. oktober 2008 med stor fare for at jeg bare lurer meg selv, så kjøpte jeg en dobbelpakning til med tester i dag.... blir dyrt dette.... men jeg fatter ikke at de symptomene jeg har ikke betyr at jeg er gravid... brystene mine er hm... mildt sagt rare om dagen - de er VELDIG der om dere skjønner... og det er ikke tvil lenger, jeg kan klemme ut en lite dråpe "melk"... det har vært fullstendig tørrt der i over 4 år! det stikker, klør, iser, sitrer... omtrent hele tiden...det er tydelig ting på gang der, og magen min er rar! og så vidt jeg kan forstå er jeg nå 2 dager over IKM... allikevel hadde jeg negativ test i går hos legen hvor lenge bør jeg vente før jeg tester igjen? har ikke råd til å kjøpe alle disse testene, og jeg orker ikke se flere negative tester....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå