Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Når sluttet brystene å være hard etter operasjonen? (Altså, når ble de så myke som skal bli). Når begynte dere å sove på magen? Er det 6 uker med sportsbh + to uker på natten, eller var det 6 uker med sportsbh, der du de to siste ukene kun trengte bruke den om natten?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg innser at jeg begynner å bli glemsk, man glemmer virkelig fort! Jeg opererte for ca 1,5 år siden. Jeg tror det tok ca 2 mnd før de ble så myke som de skal være. Jeg ble anbefalt å bruke sportsbh dag og natt i 3-6 mnd. Brukte det ikke slavisk,så jo an hva slags klær jeg skulle ha på, kunne jo ikke ha sportsbh under kjole feks. Jeg bruker fortsatt sportsbh så mye som mulig, for den støtter opp bedre enn vanlig bh. Men den er ikke mye pen å se på da:(
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tusen takk for svar! Såå lenge ja.. :/ Hmm.. Nå er det 4 uker siden jeg opererte, og jeg mener de sa minst 6 uker med sports bh. Skal på fest om to uker nemlig og har veeldig lyst å gå med vanlig bh!! Begrenser klesvalget med sportsbh'en!! Merker ikke at sportsbh'en støtter så mye jeg.. Menmen, den gjør vel gjerne det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå