Gå til innhold

Har du noen hobby?

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hva er det med folk og trangen til å stille akkurat det spørsmålet? Om jeg har noen hobby? Hva skal man svare på slikt? Hobby? Føler da ikke at jeg har en hobby - jeg har ingen frimerkesamling jeg driver med på fritiden (har faktisk hatt det), ingen glansbildesamling, strikker ikke hver kveld og jeg drar ikke på hundekurs med hunden min. Dermed har jeg ikke noe liv - det er vedtatt - det må ofte understrekes også. Hva er det med folk og trangen til å stille det idiotiske spørsmålet? Hobby er ukult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Innrømmer det. Når hobbyer skal nevnes i jobbsøknader og intervjuer nevner jeg ikke strikketøyet mitt. Det får da være måte på. Men liker å strikke, ja...:)

Skrevet

for meg er hobby en veldig kjip sjokolade

Skrevet

Min hobby er å se på Hotel Cæsar;-) Kanskje ikke noe å skrive om i en jobbsøknad det heller...

Skrevet

Den vesle eg har av såkalla fritid går til ein av følgjande aktivitetar: Drikke vin og sladre, beinhard shopping, eller scrabble (som eg forøvrig er ekstremt god i).

Ingen av desse "hobbyane" er vel noko å skrive heim om. Føler likevel eg har eit rikt liv:)

Skrevet

hobby'n min er å stalke deg, søta!

Skrevet

Dib må vel kanskje kvalifiseres som en hobby og i grunn...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Om jeg noensinne søker meg en jobb, så kommer jeg til å droppe hele søknaden om de stiller et så fryktelig tåpelig spørsmål som; har du noen hobbyer? Da mister de meg - synd for dem.

(s)tinkerbelle<3 - du vet altfor lite om meg til å være en truende stalker=p

Skrevet

Helt enig, får litt noia når Hobbyer skal ramses opp. Samme med spørsmålene "hva intresserer du deg for?" og "skriv litt om deg selv" Man kan jo ikke svare ærlig på sånne spørsmål. Hobby: spise, sove pule, kleie seg i rompa og se på tv. Interesser: Spise, sove, pule, kleie seg i rompa og se på tv. Litt om deg selv: Jeg spiser, sover, puler, kleier meg i rævva og ser på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...