Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, Hvor tidlig må man begynne å prøve brudekjoler? Jeg skal gifte meg i august neste år, men fikk en jente for 11 uker side, og er ikke tilbake i normal form, for å si det sånn..... Må jeg prøve kjoler selv om endel av babyfettet henger på? Og noen som vet når man begynner å miste endel babyfett? Jeg har fullammet hele tiden.... Thanks
Sivalur Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg gifter meg nå på lørdag og prøvde kjoler første gang i slutten av juni.. så jeg vil jo si at du har GOOOD tid.. Hvor lang tid det går før du mister 'babyfettet' varierer jo fra person til person. Noen blir syltynne med en gang, andre, som meg, går aldri ned et gram før man gjør en virkelig innsats med kosthold og trening...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror det er greit å se seg om en god stund før.. Enkelte brudesalonger har leveringstid på flere måneder på enkelte av kjolene sine. Det samme gjelder bestilling på nett. Kan være greit å få en internettkjole i god tid, i tilfelle den ikke passer. Jeg vil nok begynne kjolejobben et halvt år før den store dagen Tror det er ekstra viktig å være tidlig ute om man ikke har en kropp som ser vakker ut i det meste Babyfettet ja.. Helt individuelt Hos noen er det vekk i løpet av et par-tre uker, andre igjen bruker et år på å finne fasongen sin. Jeg anbefaler deg å finne en kjole med snøring, den "tåler" et par kilo i pluss eller minus, og er grei å få til å sitte bra på en mammakropp som ikke er helt modellshaped
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Pheew! Jeg gifter meg i juni neste år, og har termin i februar neste år. Er allerede blitt ganske stor rundt magen, så jeg ser ikke for meg at det har noen hensikt å prøve kjoler før lillegull er ute.. Får bare legge meg i hardtrening så fort jeg er i form til det, så satser jeg på at jeg finner en kjole som er perfekt for meg Jammen ikke bare bare å gifte seg kort tid etter fødsel ser jeg for meg!hehe:)
Elskeråværemamma Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde sett på brudekjoler når salget starter i januar om jeg var deg. Nå i august hadde feks agape salg med fastpris 3900 kr uansett førpris... Var utrolig mange nydlige kjoler der. Velger du også med snøring bak så kan du fortsatt gå ned en del kilo uten at kjolen blir for stor ) Jeg fant en drømmekjole der til 3900, men hadde allerede kjøpt en annen knallfin kjole til 12900..... ( Bare gå å spørr i desember eller noe om når salget starter. Noen dager før salget får du kjolene til tilbudspris uansett ) Min måtte sys litt opp mm, men det tok bare noen få dager, så hvis du finner fin kjole i butikken, trenger det ikke å ta så lang tid med hele kjolen!! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå