Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har nå greid å få tatt av selve trekket, og hevet det i vaskemaskina. Håper foresten det går bra, for vasker den på strykefritt program, 40¤. Skulle egentlig vært på ull 30¤, men synes ikke den ble ren sist når jeg vasket den på det. Så utfordrer skjebnen og vasker på 40... MEN, skulle gjerne fått vasket de skulderbeskytter-pute dingsene (faguttrykk) også. Og da lurer jeg på om det er mulig å få løsnet de fra den der dingsen man regulerer selene på i ryggen... Altså den jern-stanga som er festet inni den andre dingsen, som man da regulerer opp og ned... (hagler med faguttrykk her;)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du prater om hehe Mitt sete er fra 2007 og de skulderputene er jo festet med trykknapper på det setet... Bare å klipse de rett av uten å løsne på noen ting.. Jeg har hatt et IZI Comfort sete også fra 2005 og der satt de fast. Det jeg måtte gjøre var å løsne selene nedi setedelen (der rumpa er) Hvordan årsmodell er det?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Våre er festet med borrelås og tas lett av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå