Gå til innhold

UL termin vs menstermin, hva stemmer best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termindato 6.mars, men den er nå flyttet til 16.mars. Synes egentlig det er litt rart, at eggløsningen har vært 10 dager forsinket, for jeg er ganske sikker på første dag i siste mens...

 

..noen som har noen erfaringer?

 

Dere som har født før, hva har stemt best UL-termin eller deres egen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang var det mens-termin 12.nov.

Ul-termin ble 7.nov, men snuppa kom den 14.nov.

Så mens-termin stemte best på meg, var egentlig den jeg gikk ut i fra også siden jeg visste når unnfangelsen fant sted.

 

Visste når jeg hadde eggløsning denne gangen også og mens-termin er 5.mars. Var på ultralyd i forrige uke og utrolig nok fikk jeg akkurat samme termin dato, så tror det stemmer ganske bra denne gangen:)

Skrevet

Hei!

 

Forrige gang hadde jeg mens-termin den 10 august, men ble satt tilbake til den 13 august på UL. Ikke mange dagene, men jeg fikk jenta mi den 3 august. ;) Blir spennende å se denne gangen. Men jeg holder en knapp på min egen termin. For jeg er ganske sikker på når det skjedde.

 

:)

 

 

Skrevet

Min mens termin var 28 februar, på ultralyd i forrige uke ble det bekreftet. Så både UL og menstermin ble 28 februar:-)

Skrevet

På min første var mens termin 15 og ul 16, hun kom den 20.

Nå er mens termin min 15feb, mens ul er 1mars! Så blir spennende og se hva som er mest rett!

 

Jg heller skjønner ikke at d kan skille 14dager... Jg og er veldig sikker på min siste mens og el... ikke så lett og forstå nei.

Skrevet

Sist hadde jeg menstermin 27 august, men fikk ul termin 6 september.

Tuppa ble født etter en igangsatt fødsel 21 september......

 

denne gangen har jeg menstermin 15 april, så det blir spennende å se hva ul termin blir!!

Skrevet

Jeg har lest en plass at mensterminen som regel er mest riktig. Jeg vet om flere som har fåt ul-termin på "umulige" tider. F.eks pappaen var på rep-øvelse :)

 

Mine har kommet 5 og 3 uker før termin så jeg bryr meg ikke så mye om terminen.

Skrevet

Jeg hadde menstermin 11 november, Ultralydtermin 18 november og hun ble født 16 november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...