Sana og lillemann Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Det er en uke siden el og en uke til ikm, men i dag hadde jeg pittelitt rosa på papiret da jeg tørket meg. Fikk helt hetta. Har ganske regelmessige sykluser og kan ikke skjønne at mensen skal komme nå???
Gjest Tale30 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er ikke noen lege, men det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid. Ble veldig engstelig fordi jeg har syklus etter klokka, og plutselig blødde jeg pittelitt omtrent samtidig i syklusen som deg. Jeg gikk til lege med bekymring om infeksjon, de kunne ikke finne noen infeksjon, og graviditetstesten var negativ, men en time senere ringte de meg og fortalte at testen hadde blitt positiv! Har du kraftige mensmurringer også? Jeg følte meg liksom veldig rar i kroppen i tillegg til denne blødningen. Det viste seg å være en festeblødning.
pluttenogmeg Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hadde litt rosa på papiret 4 dager etter el, og lurte på om det kunne være festeblødning eller noe.. Jeg testet hvertfall positivt litt før mens, og er nå i 12. uke. Kanskje det kan være det samme med deg ? I så fall : lykke til
Sana og lillemann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Åhhhhh. Tenk om det kan være en festeblødning... Jeg har ikke kraftige menssmerter, men litt murringer og er litt rar i magen... Spotter aldri før mens. Har også hatt litt stikkinger, men er redd jeg kjenner for godt etter og innbiller meg ting... Tusen takk for svar. Ingenting hadde vært bedre enn om det er en festeblødning:) Blir spennende å se om en uke:)
tett og nett Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 kan bare være et blodkar som har sprukke......
Gjest Tale30 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Det kan være at de kan se det hos legen allerede, de oppdaget det jo allerede en uke før mens hos meg.. men de fikk som sagt negativ først også ble det positivt en stund etter at jeg hadde gått. Jeg tror de hadde tatt vare på testen fordi jeg hadde alle symptomene på å være gravid. Så der sto jeg da.. på arkivet på jobben og fikk vite at jeg var gravid Lykke til i alle fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå