Gå til innhold

Jeg tror snart at

Anbefalte innlegg

Skrevet

å kjøpe leker er helt bortkastet. Her er det mye mer spennende for liten gutt å få boltre seg i kjøkkenskapet der kakeformer, desilitermål og slikt oppbevares. Det er blankt og gir fin lyd når det slenges utover kjøkkenet, - nemlig ! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker er teit, og saker og ting, eller mat eller blyanter er toppen. dritgreijenta er så stor nå at hun egentlg burde slutte å spise alt hun kommer over, men alt hun ser går i munnen..... og hvis hun ikke får lov til det, så går det ikke lang tid før hun har tegnet på veggen, eller gulvet eller bordet eller..... etc etc.

Men den aller beste leken er parkeringsplassen med grus.

seeeeeeeeeeee mamma!!! stæææææn. Mange stææn!

Skrevet

Jeg bare kom på en histore.... Skulle foreslå for deg å gi lillegutt en rull med toalettpapir for å se hvor lenge han kunne sitte med det da jeg kom på en morsomgreie med Eldstemann. Han ble 2 i august og vi flyttet i desember. Etter å ha pakket ut "hundrevis" av kopper og glass ble det ufattelig mye silkepapir på gulvet. Han begynte å kaste litt rundt på det inne på kjøkkenet og den frydefulle latteren hans varte i en hel time, da han utslitt og trett ikke orket mer papir som fløy i luften. Tror alldri jeg har ledd så mye og lenge som den dagen :o)

Små barn - store gleder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...