Gå til innhold

Hjelp meg jenter! Hva kan gjøres for å...


Gjest

Anbefalte innlegg

øke sjansene til at et egg fester seg??? Mange av dere som har gått på blodfortynnende for å øke sjansen? Er det andre muligheter man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte babyklister denne siste gangen, men aner ikke om det var det som hjalp. Lo litt når jeg drakk det hver dag, men føltes fint sånn psykologisk i alle fall. Ellers tror jeg lette gåturer for å øke blodsirkulasjonen er bra, og nok søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er homeopatmiddel som selges i danmark, kan kjøpes på nettet.

http://www.netspiren.dk/products/productlist.aspx?searchtext=babyklister

 

Jeg leste om det her inne, hadde ikke noe særlig tro på det men på 3. forsøket tenkte jeg at jeg kunne vel prøve. Aner jo ikke om det hjalp, men gjorde ikke noe å ta det. Ble 2-300 kroner tilsammen med porto tror jeg og kom i posten bare noen dager etter bestilling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp..... Nei, det handler vel mest om om egget vil bli værende eller ikke. Jeg har ikke hadde noen positive tester før sist gang, og da tok jeg tilfeldigvis babyklister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått 3 dager med bricanyl (asma medisin)mot sammentrekninger ved insett..og albyl e..blodfortynnende..mitt første forsøk ,og det er porsgrunn som har et prøve prosjekt.helt tilfeldig at jeg "trakk" medisiner..så får se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få egget til å feste seg, aner jeg ikke hva som bør gjøres. Jeg blir gravid, men har mistet 9 stk. Det de tror nå er at blodfortynnende vil gi bedre blodsirkulasjon i livmoren, og hindrer blodpropper som gjør at embryoet dør. Vi får se om det er det som hjelper oss! Legene har i alle fall stor tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...