ChellBell - har født! Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har ikke sett noen innlegg av deg i dag.... Er du her eller har det skjedd noe? )
temine Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, tenkte på henne idag jeg og. Brukt mye tid her inne i det siste, men ikke sett snurten av henne i dag. Krysser fingrene for at lillejenta er på vei eller allerede ute;)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tenkte også på henne idag. Kanskje hun er mamma nå?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 ja hvor er ho.. det virka jo som at noe var på gang i går?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 ja d lurer jeg også på... kanskje hun har fått prinsessa si:)
AO3 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Ingen som tilfeldigvis kjenner henne i RL, da?
babygullz <3 vilde Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Har desverre ikke dratt til noen sykehus og fått prinsessa mi enda nei=/ bare gjort litt ut av dagen og ikke hengt her som jeg pleir;P Men tusen takk for omtanken, gjorde godt på humøret=)=) Står d til med dere andre her? Noe tegn til noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå