Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 De siste dagene har magen virket mindre enn før. "Måler" det på navlen, den er ikke like flat som den var for en ukes tid siden, men litt dypere. Andre som har opplevd det? Hva kan det komme av? Snuppa sitter i seteleie (bekreftet på ul for 3 dager siden), å uten at jeg kan si det sikkert trooor jeg ikke hun har snudd seg. Er ikke noe endring i hvordan/hvor jeg kjenner bevegelse.
Hemina Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg aner ikke om det er det samme, men når veslemor festa seg her (ikke sete!) og magen sank reagerte jeg på at magen var blitt mindre. Faktisk så ble jeg så bekymret at jeg ringte føden å fikk komme innom.. hehe.. men bedre å sjekke ting enn å ikke gjøre det syntes jeg. Uansett utrolig deilig å få tatt en sjekk og fått en forklaring på hvorfor magen hadde blitt mindre! Kjente også likt med liv og alt, så var rett og slett bare at hun hadde kommet litt lengere ned. Var i uke 38 tenker jeg.. Syntes du skal ringe føden, eller jordmor/lege om du er usikker og vil sjekke d opp! Derfor di er der;)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 du er ikke alene.. jeg mente at magen hadde blitt minder og hadde slutta og vokse. men der tok jeg feil, den hadde bare flyta seg litt ned.. jeg ble ganske redd.. men JM fortalte at det var helt normalt..
VenterAdrian Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 er kun i uke 33, men føler også det samme har skjed her,,,føler meg mindre i mgen kan du si...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er bare 31+3 uker på vei. Blir spennende å se på sf-målet om en uke da. De kan vell ikke feste seg så tidlig?
november barnet Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 er i uke 33+3 nå og føler litt av d samme, men eg føler meg at magen har sege ner, bør eg være bekymra elle e d vanligt d. hadde ein liten blødning idagmåres men forsvant like fort som den kom. har litt mens murringer, snakket me ei vennina om d idag da hu har nettopp gått igjennom detta å hu mente nå på at eg begynte me modning men d va heilt fint å få d nå, så eg har slått meg litt t ro me d hu sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå