silhah og emilie Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 gå inn her: www.diva-smurf.blogspot.com Så svarer dere på spørsmålene:p Kan godt gjøre det her inne eller som kommentar på bloggen=)
silhah og emilie Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2008 ingen?? trenger desperat hjelp:p
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 da har jeg svart på bloggen din
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Stemmer for litt rufsete, halvlangt hår med lugg som begynner litt langt oppå kronen og er klippet litt taggete. Farge håret mørkt med gyldne eller røde striper=) Du har hårtypen til det, og det er det ikke mange som har! *misunnelig*
Ronja&Odin Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 mørk brun med gyllene striper og kansje litt røde effekter og Vanlig litt tøff lugg og skikkelig oppklipp... det hadde blitt kjempe kult=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Oppklippet og rufsete, mørkbrunt med røde striper ) *vil også til frisøren snart*
silhah og emilie Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 oi ser ut som dere er ganske enige i grunn:p flere?? vil ha maaaange meninger gleder meg som en unge..har ikke vært hod frisøren på snart 2 år..mamman min er så snill at jeg får frisørtime i bursdagsgave til henne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå