snene Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Dere som har brukt den, fått bivirkninger som uren hud, vektøkning og alt annet tull og som derfor sluttet å ta den - tok det lang tid til dere merket forbedringer?
BigHorns Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Gikk over til Yasmine heller. På cerazette hadde jeg mensen i 6 uker i strekk... rimelig lei kan du si!
TreHjerter Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Var kjempefornøyd i litt over et år. Så begynte jeg plutselig å blø, holdt ut i ca tre uker før jeg ble lei og sluttet med elendigheten. Da tok det bortimot en ukes tid før jeg sluttet, og samtidig registrerte jeg at jeg føler meg lettere i kroppen og litt mindre eksplosiv humørmessig om du skjønner hva jeg mener... Har levd farlig en mnds tid, må finne noe nytt og bedre ASAP...
lucky meee:) Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 jeg begynte på cerazette for nå 7 mnd siden... blødde i ett strekk i 3 mnd før det til slutt gav seg. nå har jeg ikke hatt noen blødninger de siste 4mnd, men så her i forrige uke begynte det igjen og har ikke sluttet enda. Humørforandringer så det holder så etter dette brettet er det over på noe annet.
BettyBoob Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 det er ikke å-piller, men minipiller. og for mange noe dritt. jeg sluttet etter 3 mnd på dem, for jeg småblødde konstant. nei det ble kondom til jeg var ferdig med å amme gitt!
Snupi27 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 jeg er fornøyd med dem.. jeg har ikke merket noe til blødning og har ikke fått tilbake mensen enda. det er 14 mnd siden emilie ble født =)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 småblødde alt fra 1-3 uker i strekk, kunne ha opphold alt i fra 1 uke til 2 mnd, før jeg hadde en laaang periode med småblødninger igjen... la på meg 7 kg, fryktelig uren hud, følte fysisk motstand mot å ta dritten, til slutt klarte jeg ikke mer og slutta... føler meg mye bedre nå, mindre matlyst, vekta er på tur nedover, bedre hud, mens i 4 dager og rett i ca regelmessig syklus..! hormoner er ikke noe for meg..!
snene Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Gikk å venta på at vekta skulle begynne å gå nedover og effekten av amming skulle slå til - men ble bare tyngre og tyngre. + 4 kg på 2 mnd og kviser ala 14-årsalderen - aldri mer slike piller! (bivirkningene er jo prevensjonsmiddel i seg selv) Skal tilbake på diane så snart som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå