Gå til innhold

Jobbe til seint på kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jobb der dagen er over kl.20.00. Må si at jeg virkelig gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Det må jo være helt grusomt å komme hjem når ungen har lagt seg på kvelden. Jobber jo selfølgelig ikke så sent hver dag, men allikevel....Noen andre som har jobb med ugunstige arbeistider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo vaere riktig saa koselig med laaaange morgener enkelte dager. Det hender jeg frivillig jobber sent for aa heller ha formiddagen sammen med gutten vaar :-)

Skrevet

ja. Har slike arbeidstider jeg også. Men jeg skal si opp og si til nav at de får finne noe annet til meg med arbeidstider der jeg faktisk får sett barnet mitt. Noe annet blir ikke aktuelt.. Det må være helt forferdelig.

Skrevet

Synes ikke det er noe problem. Når jeg jobber kvelden er jeg sammen med han på dagtid. Jobber en mest kveld og helger og noe på dagtid .ca 10 dager i måneden. Så har vi deltidssplass i barnehagen, 2 dager ene uka og tre dager andre uka. Foreløpig går det helt greit.

Skrevet

Høres luksus ut i forhold til turnus.Da jobber en til 22.00 ett par dager i uken,helg.En jobber alle høytider ihvertfall halvparten og gjerne seint til 22 lulaften.Ingen unntak for de med småunger.Påsken ryker med,17.mai annenhvert år og pinsen.Men vi har jo valgt våres yrker selv så vi kan jo ikkje klage..men etter mange år blir ihvertfall jeg litt lei.Føler jeg går glipp av veldig mye med ungene.Må jo alltid jobbe halve julen og halve påsken.kommer til å søke andre jobber etter permisjon så kan jeg jobbe turnus igjen senere.Bortsett fra arbeidstidene så er det utrolig kjekk jobb.

Skrevet

Koselig å være aleine med barn på dag ja..men etter 14 år så savner jeg kveldene ilag alle fem.Jobber uansett bare 75 prosent så to dager er vi fri.Med to-tre kvelder i uken til 22 så synes det blir alt for lite tid ilag og går glipp av mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...