Gå til innhold

Kjære stratosen er mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har spådd meg før, men husker ikke helt når du spådde meg gravid, men lurer på om du såg at det ble prøverørs. Skal ringe overlegen i neste uke å avtale tid for prøverørs. Først blir det å planlegge hvordan så ikke helt sikkert når vi er i gang, men innen januar vil eg tro.

Er veldi spent på hvordan dette vil gå å håper kanskje du vil se noe vedr oss og denne prosessen.

Ellers har vi mye, mye gjeld og min mann er i snekkeryrket, ser du noe ang økonomi og jobb for han sia det e litt usikkert i disse tider me snekker jobb og byggestopp.

jeg 250777

han 190870

Håper du tar deg tid en gang til, blir så glad:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann;)

Jeg tror jeg følte sist at du ble gravid før dere får prøverør, føler d nå vertfall...Desember tror jeg er en fin mnd...tror dere kommer til å tenke mer på økonomi og da "glemmer" dere litt at dere er prøver og vips så er dere gravide...

Skjønner godt at du er bekymra for økonomien om dagen, hvem er ikke d? Men jeg er nå optimist jeg da, så jeg tror at dette snur og ikke så altfor lenge...men tror nok du kommer til å snu litt mer på kronene før jula i år enn du har gjort tidligere...

Ser ut til at mannen din er veldig flink i jobben sin så jeg tror ikke han er mest utsatt, men han kommer nok til å få litt mindre oppdrag enn han en vandt med;)

men alt i alt så tror jeg ikke du skal bekymre deg...men jeg kan jo ikke styre tankene dine så jeg tror nok du kommer til å tenke en del på det fremover....men du trenger ikke bekymre deg...bare tenk litt mer over hva pengene går til og spar på de tingene som du ikke egentlig trenger;) så går dette sååå fint;)

klem til deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...