GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Eg har fått endel vondt i korsryggen i det siste, å det er vell normalt når en er gravid. Er 20 uker idag:), men ikke noe mage enda da.. Hva kan eg gjøre for ikke å ha så vondt lenger? eller for å forhindre at det blir verre eller noe.. Kjenner det ikke hele tiden, mn begynner å kjenne det så fort eg bøyer meg ned på "feil" måte eller andre feil ting, så det er jo lurt å slutte med det vertfall.. Takk for svar:)
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Har det akkurat sånn jeg også... og er vel bare sånn det blir nå framover.. Men vi må jobbe med holdninga vår, at vi ikke henger framover, men er rett i ryggen.. og så hjelper det nok med massasje på korsryggen.. men ikke noe harde greier, bare lett.. det får oss iallefall til å slappe av.. Ellers er det vel viktig å prøve å ikke stresse så mye, for da forverres det iallefall hos meg.. og slappe av så ofte som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå