Gå til innhold

Våkner opp hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovner gjerne med en gang jeg legger meg, men våkner UTALLIGE ganger hver bidige natt, uten noen som helst grunn. Må ikke på WC engang, veldig uvant!

Noen som har noen gode råd for å sove nesten hele natta gjennom, siden det trengs nå kjenner jeg ;)

Og en ting til - noen som har et råd om å IKKE havne på ryggen, for så å bli kvalm & uvel av det, også dette midt på natta, mange ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet akkurat hvordan du har det...

vokner også hver natt alt i fra kl 3,4 eller 5 og lys våken, og sovner ikke før 6 eller halv 7ca.. og når jeg da skal stå opp kl 7.15 er jeg stup trøtt!!

gjesp..

håper det er noen som har råd :)

Skrevet

Desverre, ingen gode råd. Sover utrolig dårlig om nettene selv. Drømmer utrolig mye, og noen ganger våkner jeg av...ingenting...og får ikke sove igjen! Utrolig irriterende og slitsomt, er vant til å sove veldig godt om natta... Yndlings-sovestillingen min er også helt uaktuell noen måneder fremover, jeg sover ALLTID på magen - men det får jeg ikke til nå som magen har blitt større... I tillegg har jeg vært plaget med kløe om natten, og ujevn hjerterytme/hjerteklapp...

Jordmor forklarte dette med dårlig nattesøvn som et tegn på at man mentalt begynner å bli forberedt på å få et lite barn. Gravide og nybakte mødre sover mye lettere enn normalt - og hun konstanterte at jeg nok ALDRI kommer til å få tilbake "ungpikesøvnen" min, til min store bedrøvelse...

Skrevet

Jeg slet oxo med å våkne om natten uten grunn. Men jeg fant ut at det var en grunn, jeg sover vist utolig lett og våkner av de minste lydene. Så jeg sover nå med ørepropper av typen "sov i ro". Og jeg har sovet hele netter etter at jeg klarte å vende meg til den ekle følelsen av å ha de dingsene i ørene.

Skrevet

Jeg har sletet med dette i over 3 mnd nå... tror jeg skal prøve det med de øreproppene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...