annemor80 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Om det er nødvendig, vet jeg ikke, men vi slang vår i maskinen... Veldig lettvint, da, iallefall sånn fra ikea som vi har
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tror ikke heller det er nødvendig. Har og kjøpt en fra IKEA, vasket den mest for å bli kvitt "butikk lukten"
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vasker ikkje den,men står til "Lufting" sammen med madrassen.....
AlmaN Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ville gjort det for å få bort evt. overflødig farge og evt. kjemikalier fra produksjonen. I og med at barnet skal ligge med nesa oppi denne kanten ganske mye. Men om det er nødvendig å vaske er vel ikke godt å si.
Carrie84 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Man behøver ikke å vaske det, da det ikke er i direkte kontakt med barnet. Men lufting kan jo være greit
suski22.12.08 Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Tror jeg ville gjort det, ja. Mye tekstiler blir jo behandlet med allergifremkallende stoffer ved kontakt, men også med formaldehyd som kan avgi gasser. Just be to be safe, liksom.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg gjorde det. For å bli kvitt ny kjøpt lukten, og for jeg følte for det.. Vasker jo alt annet så.. Har også kjøpt slik kant og bunn teppe til leke grind, har vasket dette også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå