Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har nå tenkt litt over irriterende ting i hverdagen, og har skrevet en liste som jeg vurderer å henge på kjøleskapet. Hvis noen har noen innvendinger, eller kommer på noe jeg har glemt, vennligst informer meg! 1)Dyre frisørshampooer skal ikke brukes til å vaske tær, navler og rumpesprekk. Argument om kroppshår er ikke gyldig. 2)Når vaskemaskinen slutter å bråke, er det på tide å forflytte klærne over i tørketrommelen. Den store, hvite greia som står ved siden av vaskemaskinen, vet du. 3)Når kvinner klager over at all verdens dritt (PMS, graviditeter og fødsler) er lagt på henne, bør man aldri si "Men vi må barbere oss". 4)Doringen skal NED. Uansett. Skvetting på doen skal tørkes av. ALLTID. 5)If it's hungry, feed it. If it's dirty, clean it. 6)Grandiosa er IKKE middag. En lignende liste kan også skrives for kvinner, jeg kan begynne: 1) Masing, pirking og klaging er ikke sexy. Jadda, hormonell i dag=)
Tøysetipp Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Synes ofte mest synd på mannfolk jeg. Hjalp det?
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Derfor begynnelse på kvinnelisten=)
Tøysetipp Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Okei.. 2. Jeg er bare et dyr.. tilgi meg..
Gjest irismor Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 2a) og trykk gjerne på startknappen 3a) og tørk vekk skjeggog barberskumrester fra vasken og speilet. 7) ta gjerne med søppla ut til der hvor den tilhører. 8) i påvente av HELautomatisk oppvaskmaskin så hjelp gjerne til med å sette møkkete oppvask inn og ta ut ren oppvask. kvinnelisten 3) slutt å gnål
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 kvinnelisten 4) Vennligst fjern minst halvparten av dillet på badet så man kan finne igjen speilet. 5)Er virkelig mangel på sjokolade grunn til å sette himmel og jord i bevegelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå