Gå til innhold

Hvordan går det med oss vestfoldjenter??


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Hvordan går det med oss vestfoldjenter med termin nå i oktober??

Vet at Mona82 har fått sin sønn men noen andre som har født??

 

Jeg selv skal settes igang på torsdag og gleder meg til endelig å få møte tulla....

Formen er helt elendig, med høyt blodtrykk, hodepine, sliten, trøtt og uggen derfor blir jeg satt igang, gått med det snart 1 måned nå...

 

Noen som har lyst til å møtes på CafeM i morgen onsdag 8/10 kl 12??

 

 

Lykke til jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei:) Tenkte kanskje du hadde født jeg nå. Her går det fint, formen min er veldig bra. Jeg begynte permisjonen min igår, så nå er det under tre uker igjen;)

Masse god bedring og lykke til imorgen, så spennende:)!!

Du får sende en melding når alt er overstått da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg født ei fantastisk flott og velskapt tulle onsdag 14. oktober, 6 dager over termin... Ble satt igang mandag for ei uke siden og hadde et fødselsforløp som var ute av denne verden :( Etter å ha blitt satt igang mandag kl. 09.00, kom tulla dagen etter 17.10 med keisersnitt. Tilbake sitter nå mann min og jeg med mange spm og vonde tanker på hvorfor keisersnitt ikke ble bestemt før, det er ikke lett å tenke tilbake på det som var med fortvilelse.

Vi prater masse sammen om det, både med hverandre, venner og familie - eneste måten vi selv føler vi kan klare å få fordøyd det hele på.

Det er ille at man skal være avhengig av hvilket skift som er på jobb når ting herjer som værst for å få den hjelpen man trenger, men sånn er det desverre... Etter å ha vært gjennom fire vakskifte, kan vi ikke annet enn å være evig takknemlig for det siste skiftet som kom. Handlekraftige, forstående og suverene mennekser som iløpet av kort tid så situasjonen for hva den egentlig var! Takk!!!!

Lykke til til dere andre som evnt ikke har født enda, og håper dere treffer på de "rette folka" hvis ting ikke går på skinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...