Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 som dere selv hadde som små, slik at barna deres kan arve de? Jeg var skikkelig fan av Barbie dukker om My Little Pony, så jeg har en del kasser stående på loftet som jenta mi skal få når hun blir litt større. men kanskje er disse leken eblitt helt umoderne nå?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Begge deler er jo ganske inn i dag ogsaa, eller i hvertfall ser man det over alt i lekebutikker. Jeg skulle onske jeg hadde spart litt mer. Det eneste jeg har tatt vare paa er et par my little ponier.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 vi hadde ikke så mage leker da jeg var liten så de vi hadde var veldig slitt. Det som var igjen er hjemme hos mine foreldre slik at mine og mine søskens barn kan leke med de der. Men jeg har noen klær fra jeg var liten som jeg har brukt på ungene, det er koselig. Hos oss hadde min søster en barbiedukke, jeg hadde skipper og min bror hadde ken.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har spart en god del av mine dukker og barbier osv, ikke nødvendigvis for at barna mine skal arve det, men fordi det er morsomt å ha sånne minner.. Og det er jo ingen unger som blir født med et innebygd skal-bare-ha-Bratz-og-baby-born-dukker-instinkt, så gamle leker kan være like spennende som nye!
prekæs Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Ja. Dukke og dukkeseng som var gammelt når jeg fikk det. Dvs. nesten antikt nå:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå