Gå til innhold

har du en datamaskin å anbefale? hva har du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så møkkalei denne maskinen,alt er galt på den, og får den ikke helt i orden igjen( er min feil da)

så kan dere anbefale en til meg?

jeg har noen få kriterier....

stor skjerm 17" helst, videscreen, stort minne, og kapasitet.

at det mest vanliger er innstallert på maskinen ved kjøp, sånn som brannmur, dvd/cd brenner, webcamera....

(ikke så viktig,men kommer ikke på alt nå)

men alt dette er ikke et must, det viktigste er at den er lett å bruke, og god å skrive på.....

og stødig og god på nett...er mest surfing her, ikke noe spill......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du unngår mange problemer ved å kjøpe en Mac ;)

Jeg har brukt mac i 6 år nå, og er veldig fornøyd! Mye mer stabil enn pc med windows, og du slipper å bekymre deg for virus :)

Skrevet

Jeg valgte å kjøpe Dell da jeg kjøpte for snart 6 år siden og den funker fremdeles. Vi skiftet harddisk i den en gang for å få mer lagring, men den har virkelig gjort jobben siden og mer! Det fine med Dell er at du kan velge hva du vil ha i maskinen din selv!

Skrevet

Slenger meg på MAC. Jeg har en bærbar og den er bare helt fantastisk. Mamma har en stasjonær (samme som en av de andre her) og den er også helt super.

Mac er best, helt klart.

Skrevet

ok...men hva er forskjellen på windovs og mac?? det har jeg ikke peiling på? og forskjell i pris?? hadde tenkt meg en stor fin pc,bærbar til ca 5 - 7000 kr.

(er ikke så mye,men det jeg har råd til nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...