¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Vet det er mange strawberry-eksperter her.. tenkte å bestille meg shampo og balsam derifra.. men d ble 240 kr tilsammen.. var d sånn at man bør dele det opp å få d i to pakker hvis summen ble over 200 kr? vil helst unngå å måtte sende inn igjen kvittering for å få igjen toll.. har planer om å bestille julegaver derifra også.. Mulig de ikke blir så fornøyd hvis jeg bestiller masse og får tilsendt et og et produkt.. eller?!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du ikke orker bryet med å sende inn kvitteringen osv så bestill i enkle pakker på kun 200 pr stk. Det bryr ikke de seg noe om vil jeg tro
tante grusom master of law Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Del opp pakkene! Jeg gjør alltid det, hvis det er mange små ting. De vet om reglene i norge, og skjønner at folk gjør dette! Det er ikke sikkert at du får tilbake penger hvis du sender kvittering, de gjør det bare på good-will, de er ikke forpliktet til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå