Gå til innhold

Jeg mistenker en konspirasjon!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedder på at privatklinikkene som har ultralyd for oss nervevrak i 1. trimester planter informasjon om MA og SA her inne på dette forumet. De har sikkert én person som sitter der og styrer 50 nick som forteller om MA og SA for å generere flere pasienter til klinikkene sine.

 

Og så ler de hele veien til banken etterpå! Moahahahahahaha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette kan jeg gå med på. Hehe.

 

Var på på UL hos en privatlege som snakket veldig mye om mulige koplikasjoner og at jeg burde komme tilbake for ny UL uka etterpå omtrent.

 

Mens jeg hos den offentlige legen, både fastlegen og UL-legen, bare får høre at folk er blitt så hysteriske rundt graviditeten. Og at det bare er å ta det med ro og se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...