Tigerlily79 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Vedder på at privatklinikkene som har ultralyd for oss nervevrak i 1. trimester planter informasjon om MA og SA her inne på dette forumet. De har sikkert én person som sitter der og styrer 50 nick som forteller om MA og SA for å generere flere pasienter til klinikkene sine. Og så ler de hele veien til banken etterpå! Moahahahahahaha...
Vil Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, dette kan jeg gå med på. Hehe. Var på på UL hos en privatlege som snakket veldig mye om mulige koplikasjoner og at jeg burde komme tilbake for ny UL uka etterpå omtrent. Mens jeg hos den offentlige legen, både fastlegen og UL-legen, bare får høre at folk er blitt så hysteriske rundt graviditeten. Og at det bare er å ta det med ro og se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå