J-86 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har en del kroniske sykdommer.. Jeg er multi allergiker,har astma, div ryggplager men det som plager meg mest er daglig kronisk migrene! Jeg ligger veldig mye, er kvalm, svimmel og greier ikke se så godt. Jeg er ikke i jobb pga dette, og har vansker med å fungere i det daglige. Skal være fornøyd når jeg klarer å lage middag. Men noen perioder er jeg jo litt bedre.. Men jeg vil jo så gjerne ha barn!! Men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å gå gravid når jeg er avhengig av store doser smertestillende hver eneste dag! Jeg er allergisk mot paracet og. Jeg har prøvd alt av medisiner i 7 år nå, og alternative ting. ;Men ingenitng hjelper meg! Hva skal jeg gjøre?? Skal jeg virkelig ikke få barn pga dette?? Blir glad for alle svar:)
Promp Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg har også kronisk latent migrene, og har hatt det hele livet. Har forsøkt absolutt alt! Meen, kom over noe som hjalp meg veldig gjennom svangerskapet og det heter Bowen-teknikken. Var der tre ganger, og da merket jeg at det snudde seg. Helt fantastisk følelse. Og, enda bedre, de siste 4 mnd av svangerskapet har jeg ikke migrene, så bare tenk deg hva du har å se frem mot!!! Stå på, ikke gi opp fremtiden for dette selv om det er tøft!!! Lykke til!
erteposen + 4 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Du beskriver jo en hverdag som er svært preget av sykdom, og det er ikke for å være slem når jeg spør spørsmålet om du har folk rundt deg til å hjelpe deg med barnet? Har to venninner som har gjennomført svangerskap uten medisin som de igrunnen er avhengig av, nøye overvåket av leger. De fikk hjelp til det gjennom fastlegen? Hva sier din? Etter den lille erfaringen jeg har med mine to svangerskap og ikke minst årene som småbarnsmor høres det ut som selve svangerskapet er gjennomførbart sikkert med mye mindre smertestillende enn det du tar nå, men den største utfordringen din vil være morsrollen etterpå. Masse lykke til!
J-86 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Hei:) HI her. Jeg er enig med deg,skjønner hva du mener! Tenker slik selv, vil jo ikke bare ligge å gå glipp av barnet heller. Tenker mye på dette,men skal jeg virkelig ikke få barn pga migrene da? Jeg har fått beskjed om å planlegge svangerskapet med legene mine. Men det er en ting. Men tenker jo like mye på tiden etterpå. Hvor avhengig blir jeg av BF,.. Og familie i det hele tatt.. Forresten, det er lite smerte stillende som fungerer på meg. Tar jo vær eneste dag,men det tar veldig lite av smertene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå