Gå til innhold

noen som vil dele rytme og rutiner rundt 2 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skjønn datter på 2 mnd og prøver å få litt system på dagene. Slik sånn ca er våre dager:

kl 6-7 hun våkner, tar henne opp i sengen, ammer og slumrer

kl 8-830 flaske og stell

kl 9-10 liten lur

kl 12-15 tur i vogn sover som regel hele tiden

Ettermiddagen er litt mer fuzzy, da kommer pappa og storebror hjem og vi tar det som det kommer. Storebror legger seg kl 19 og etter det prøver vi å ha kveldsrutine med bad, kos og siste flaske. Men vi har ikke helt klart å få henne iseng til et visst tidspunkt, det varierer fra 2030-2300. Men når hun først har sovnet så sover hun til neste morgen. Deilig.

Noen som følger noe system? vi har forsøkt oss litt på wahlgrens metode med 1 1/(2 time mat, stell og samvær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vår dag begynner ca kl 0700, da har hun gjerne lagt å trykt på en bleie i noen timer (og holdt mammaen våken) og den kommer gjerne i den tiden.

mat ca 0730

Sover litt kl 0830 ca 45 min

Utover dagen varierer det, alt i fra 45 min dupper til og spve i 2 timer. Går vi tur sover hun. Hun har vært veldig plaget med magen og det har i grunn preget søvnmønsteret, men etterhvert håper vi at hun vil sove lengre dupper.

VI forsøker oss også med intervaller når hun er våken, på ca 1t og 15 min har vi funnet ut funker her:)

Hun får bare mme og spiser ca hver 2-3 time, noe jeg håper blir litt mer system på snart, da hunspiser lite og ofte, for så å spise myyye på natten.

Vi prøver å legge henne til 2000 og har oppdaget at hun ikke må være for overtrøtt da ( bare tull å holde henne våken for bedre nattesøvn enda iallefall:)) og da kan hun sove greit første del av natten, men roter mye fra 3-4 utover. Hun spiser 3 ganger om natten.

Må si jeg gler meg til fastere rutiner og bedre nattesøvn ja, men sånn er det vel bare nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...