lucky_mom Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan går man frem når man ønsker det..? MÅ man gå via fastlegen sin, eller kan man gå direkte til en privat klinikk for en konsultasjon..? Og hvis man går direkte, har man mulighet til å få det dekket av rikstrygdeverket? Vet noen hva kriteriene er for å få det dekket..?
kokkelimonke Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har gått gjennom fastlegen min. Jeg komemr mest sannsynlig til å få det dekket. På grunnlag av det ødelegger meg psykisk. Jeg hater å kle meg naken fremfor min samboer, jeg kommer aldri til å kunne vise meg på stranda igjen. Jeg er 23 år og har mage som mormoren min på 72 år. Jeg skjemmes, og føler meg ekkel, og nekter å kjøpe nye klær. Jeg har akkurat fått meg ny jobb, men kvier meg da det er "dresscode" der. Man må kle seg i skjørt og skjorter osv, og jeg gråter når jeg står i prøverommene og prøver klær. Magen henger som en sekk over kanten, og strekkmerkene og skrukkene synes igjennom skjortene. Jeg føler meg rett og slett så ekkel at det hemmer meg i hverdagen. Om du føler at det hemmer deg på noen som helst måte, så er jeg ganske (ikke helt) sikker på at du vil få det dekket. Uansett, lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå