1stor1liten =) Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 jeg så en lapp hvor det sto at 2 jenter ville gå tur med hunder,passe barn o.l. 30 kr. timen. tenker å spør om de vil gå med hunden vår,men så tenkte jeg på, tror dere begge jentene vil ha 30 kr. hver da?
Grillet kylling Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Tror dem mener 30kr på deling. Trengs jo egentlig kun en for å lufte en hund,så regner med at dem deler hvis de går sammen.
Jerrys jente Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, hvis det står 30 kroner timen så er det nok det du skal betale. Jeg hadde iallefall aldri betalt 60 kroner for at 2 småjenter gikk tur med hunden. De har sikkert et håp om å finne hver sin hund å gå tur med slik at de kan tjene 30 kroner hver og samtidig ha det gøy sammen.
1stor1liten =) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 okay, tenkte det ble dyrt med 60 kr for en times tur ja. får ringe og høre med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå