Mockanin Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har aldri satt meg inn i hvordan man lager en blogg. Men nå vurderer jeg å lage meg en "hobby" blogg. Trenger ikke noen avanserte greier. Men hvor lager man blogger henne da?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 blogg.no f.eks.. mange andre steder også som er lagt opp til å lage blogg .-) Kommer ikke på flere i farten.. :-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 jeg bruker blogg.no, og der er det veldig lett å opprette og skrive blogg! Trenger ikke å være pc-kyndig i det hele tatt! Du kan jo ta en titt på bloggen min: lenore.blogg.no
Mockanin Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for titten... tror jammen jeg skal se om jeg får til og lage meg en jeg også. Fin blogg foresten.. :-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Her er min hobby blogg : www.smurfene.blogspot.com
silhah og emilie Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 jeg syns blogspot er enklere enn blogg.no jeg=) Men du må nesten prøve deg fram, er ikke vanskelig i det hele tatt, jeg har ikke peiling på data i det hele tatt men får til litt blogging=) her kan du se hvis du vil: www.diva-smurf.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå