Gå til innhold

Healer i Møre og Romsdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på om det finnes healer i M&R som har gode resultat etter behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært hos Rie Vågenes noen ganger, ikke til healing men til kanalisering. Hun er veldig flink på det hvert fall, så det kan være verdt et forsøk. Hun holder til i Molde.

Skrevet

Det finnes flere healere i Møre og Romsdal, men jeg kjenner ikke noe særlig til resultatene de har. Men noen av de er:

Aase Styve, www.sikia.no/, Kjenner til henne, og vil tro hun er seriøs hvertfall.

Bodil Einang. www.healingkonsulenten.no, vet hvem hun er, men ikke hvordan hun er som healer.

Anne Bjørkedal, Har praksis på Amfi Moagård, annonserer i Nytt i Uka hver uke.

Tone Døving, Holder til i Ålesund sentrum.

Jeg har selv brukt Halvard Nordfjæran, både på meg selv og katten min. Han holder til i Trøndelag, men fjernhealer(www.mirakler.no). Jeg ble ikke healet lenge nok selv(pga dårlig økonomi) så kunne nok oppnådd bedre resultat om jeg prøvde litt lenger.

Katten min var dødsdømt av dyrlegen, hadde en stygg infeksjon i foten, men ble merkbart bedre etter 1 behandling med healing. Han ble healet til og fra i 3 mnd og ble og er helt frisk.

Her kan finne noen av healerne:

www.healing.no

www.behandler.no

på healing.no var det ikke så lett å finne noen ved å søke, men ikke sikkert søkefunksjonen virker

Ellers er det ei dame i Selje som er kjent, Bergit Hatlenes. Har stått mye om henne i bla Hjemmet. Men tror hun vil at folk kommer hjem til henne i en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...