Gå til innhold

Oppgitt over egen kropp.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en aldri så liten opptur i går da jeg merket sterke og vonde kynnere/maserier som kom i regelmessige tak. Vondt i ryggen, nedover lysken/lårene. Jippi, mulig fødsel på gang... :-) Disse sammentrekningene kom med 5 min mellomrom, men det var liksom ikke sånn at jeg tenkte "dette er ordentlige rier", men håpte at det skulle blir det utover kvelden, så drøyde med å kontakte føden. Ihvertfall, holdt på sånn fra 14-15 tiden på dagen, til ca midnatt, da gikk jeg og la meg, ganske sliten, tenkte jeg skulle få meg litt søvn i tillfelle det tok seg opp i løpet av natten.. Og får å få litt framgang i sakene tenkte jeg og sambo at vi kunne ha litt sex mens vi ventet..det er jo verdet et forsøk. Kynner/ maserier aktiviteten tok seg litt opp, før den dabbet litt av igjen. Til slutt må vi ha sovnet, og skuffelsen var derfor temmelig stor da jeg våknet i dag tidlig, fremdeles like gravid. ARG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkaaars!! føler så med deg! har den følelsen vær dag når jeg står opp. noe dritt. så jeg regner med at jeg blir igang satt.. . gitt opp kroppen min helt. går tre turer om dagen, og nå får jegikke kynnere av det en gang. . .

Skrevet

Når jeg leser dette så tenker jeg at du kanskje maser for mye med dette og at kroppen holder tilbake når du er så urolig. Kanskje hadde det vært bedre å slappe av og roe ned? Vet i alle fall at mange dyr trenger ro før fødselen. Det gjelder muligens mennesker også?

Skrevet

Ophee : Ja, det sliter mentalt å bare gå sånn..føler at tilværelsen er litt "bobleaktig" for tiden. Er liksom kommet så langt at ting kan skje når som helst, og nå har jeg gått å kjent på at kroppen har gjort seg klar i så mange uker, så da vil jeg bare ha det overstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...