Gå til innhold

utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker økende mengde uflod om dagen. Ikke masse, men sånn at det merkes litt. I dag synes jeg det var litt lys, lys farge på det og ikke helt fargeløst. Ble jo selvsagt livredd at det var liten blødning eller noe, men ikke tegn til bold, men altså bare en anelse lys orangeaktig farge. Noen andre som har opplevd dette? Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt med økt utflod, men det med fargen aner jeg ikke..

Tror ikke det er noe farlig så lenge det ikke ser ut som blod eller noe sånt..

Skrevet

Hei.

Jeg hadde det samme selv med en del utflod litt økt lukt.Da jeg var hos legen sist nevnte jeg dette i forbifarta,og legen sa det var helt normalt,og at det er individuelt fra person til person hvor mye ol.Hun spurte om jeg hadde sett noe blod,og da pusta jeg letta ut,for det har jeg jo ikke sett..Jeg er i uke 23.

Men hun tok urinprøve for å utelukke uvi(urinveisinfeksjon),det viste seg på prøvene at jeg hadde blod i urinen,(noe som bare er synlig i mikroskop).

Nå må jeg inn ofte å ta prøver i forhold til dette,slik at det iallefall ikke oppstår noe farlig..

Så mitt råd er å ikke ta noe for gitt,dra heller en gang for mye til legen,enn en gang for lite.

Lykke til:)

Skrevet

Det er VELDIG vanlig, å det blir bare mer og mer utover i svangerskapet. Den skal være hvit fargeløs, eller gå over i svak gul farge. Så not to worry;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...