*bolla pinnsvin* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tok ut spiralen min for 3 uker siden og mensen er nå noen dager forsinket. Kan det ha noe å gjøre med spiralen? Trodde ikke det skulle ha noe å si når det ikke var noe med hormoner i? Og, nei, jeg er ikke gravid allerede, for det sjekket jeg i går
Gjest irismor Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Tar litt tid før du faller tilbake til din vanelige syklus. Så den kommer nok snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå