Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ble selvfølgelig så nysgjerrig at jeg måtte "oppi der" for å sjekke ut tingenes tilstand. Kunne ikke kjenne noe annet en en lagn gang. Fant liksom ikke noe annet enn den gangen som bare gikk innover og innover. Betyr det at jeg ikke er moden i det hele tatt, eller har jeg bare for korte fingre? Kommer livmorhalsen nedover når man blir moden slik at man kan kjenne det da? Vet man ikke skal rote så mye der oppe, men vaska meg først...og måtte bare tilfredstille nysgjerrigheten;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Livmorhalsen kommer lengre ned, men en trenger litt lengre armer for å kjenne selv. Jeg rekker ikke frem.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg merket at den var mye kortere enn vanlig i går da jeg skulle sette in en canesten vaginal tablett i går.... Fikk liksom ikke tabletten så langt opp som jeg trodde jeg skulle..... Betyr det at jeg er moden?? Tenkte ikke over det før jeg leste dette innlegget....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå