Gå til innhold

Skeptisk, men fristet... Noen som har prøvd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opuntia Forte. Var en reklame i et her og nå, drev og ryddet og fant det.

Garantert effekt på alle. Hvis man ikke har gått ned minst 10 kg første mnd får man ny boks gratis. Er jo en fin salgsgimmik da. Men er det noen som har prøvd den???

Goe og dårlige erfaringer mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man egentlig med en ny boks gratis hvis det ikke virker, lurer nå jeg på. Hadde vært noe annet hvis man fikk pengene igjen. Har ikke prøvd det.

Skrevet

Godt argument:) Men hvis det ikke virker på noen, så hadde di jo fort gått veldig i tap. Er jo tydlivis nok at du "bare" går ned 9,5 kg, så får du ny boks....

Skrevet

Det finnes ingen enkle måter å gå ned i vekt på, eller mirakelkurer.

10 kg på en måned er altfor mye, det vil ikke vedvare etter at du er ferdig. Jeg tipper du mister et par-tre kilo i vann (som kommer rett tilbake etter endt "kur"(?)). Jeg kan strekke meg til 1,5 kg i uka i vekttap, men ideelt sett bør du ligge på 0,5-1 kg pr uke for å "beholde" vekttapet.

Skrevet

Bullshitt!!!!

Sorry ordbruken min da... Men det går fint an å holde vekten etter stort vekttap. Bare man er bestemt på det. I 2005 snudde jeg helt om på livsstilen min, gikk ned 30kg på 5mnd, mye i begynnelsen. Mye av det var vann selvfølgelig.

Gikk ned 5 kg til frem til i sommer.Er om å holde seg mye i bevegelse, og ikke spise snop.

Sluttet å røyke for 2 mnd siden, samtidig som jeg er mye i ro nå pga ryggproblem. Har lagt på meg 7 kg, hadde vært gøy å finne en snarvei, selv om 10 kg er for mye å gå ned i mnd.

Skrevet

Det er ikkje noko problem å gå ned i vekt, men å holde seg der. Uavhenging om ein går ned mykje el ikkje.

Det er som nokon sa over her, er ikkje snakk om å slanke seg men å endre livsstil. Det trenger ikkje nødvendigvis sei at ein aldri kan eta snop att, men velg snop med omhu. Ein trenger ikkje eta ein stor pose med potetgull, masse stivelse og fett i det, ein kan ta litt gele figurer, el truly fruits fra mallaco. Også trenger ein ikkje det hver dag, det holder med lørdag. Da er det viktig å beherske seg og ikkje eta for mykje.

Også må ein trene, holde seg i bevegelse. Det er oppskrifta så sett i gang. Ein må ikkje endre alt med ein gong heller men ta det litt etter litt.

Lykke til alle damer!!

Skrevet

Jo, så klart det går an å beholde vekten etter stort vekttap! Da misforstod du meg nok...beklager om jeg var utydelig. Du vil sannsynligvis ikke klare å beholde et betydelig vekttap om du går ned så mange kilo OVER SÅ KORT TID! Det er ganske vesentlig. 30 kg på 5 mnd er meget bra gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...