Gå til innhold

Pakkekalendere....Hva har dere i pakkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

O'hærliga julstæmning ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rosin pakker,clementiner,små biler,tegnesaker,badeleker.

Skrevet

har 2 jenter da, og jeg pakker inn alt fra smykker til tegnesaker, bilderammer med bilder i, malesett, aktivitetsting... d står bare på fantasien. På lørdagene har jeg i litt snop, men KUN lørdsager og julaften=P

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bruke mye penger på julekalender. Kjenner mange som bruker hundrevis av kroner. Godteri på lørdager bruker vi ofte, deler av en legofigur, plastdyr, rosiner, nøtter og gjerne ting de trenger som sokker osv. Vi prøver å ha mest aktiviteter, og det er veldig populært. Bilde av en pepperkake om vi skal bake det, eller male på glass osv. Posene henger i taket, så jeg fyller den litt etterhvert.

Skrevet

Her i huset er det bestemora som har laga kalender, så den har nok blitt litt dyr. Ho har fylt den med ei blanding ting han trenger, og litt leikar og snop. I fjor fekk han bla regnvottar, ullvottar ( då blei vottepara delt i to, sånn at to par vottar blei fire pakkar), tannkost, sokkar, ein pakke med duplo fordelt på fleire pakkar ( berre eit par klossar i kvar pakke), godteri på lørdagar.

Skrevet

i år så er det mamma som har ordnet med alle pakkene til kalenderen til ungene.

Og da vet jeg det kommer veldig mye forskjellig, hun har alltid bidratt med noen. hun finner leker på salg, er det store pakker så deler hun det opp til flere gaver.

De får også truser, sokker, pysjer osv, slike ting de normalt sett hadde fått ellers også. De får ikke bare leker, de får heller ikke godt i kalenderen. (ikke skjedd enda, og det blir om jeg mister helt fantasien etterhvert)

Hårstrikk

Smykker (masse billig på glitter, de har 75% flere ganger i året som jeg hamstrer strikk, spenner og smykker til de)

Glansbilder

Penner

Hobbyting, slik at vi kan kose oss og lage julegaver med etterpå.

Magneter (vi fyller opp kjølekskapet med magneter, slik at vi kan henge tegninger på kjøleskapet. Veldig viktig at dems bilder har deres egen magnet på altså (ikke rart det blir krig i verden sier jeg)

Kritt til kritttavla (trenger ofte nye til den)

Skrevet

Ballonger, småbiler, småe dukker, kritt, fargeblyanter, minibok (a la det man får kjøpt på vanlige matbutikker), smykke, armband, lipgloss, tusjer, perlebrett, notisblokk, hårband, kinobillett til en barnefilm dere kan se sammen, lego, (finnes jo sånne småe pakker til 30 kr, og kjøper man en stor kan den deles opp på flere luker) perler man kan lage smykke av selv, kule sokker, hansker, prinsessetiara, fingermaling, klinkekuler, kjeks, tatoveringer, hårkliper, sprettball, smådeler som sko, veske etc. til barbie, kinderegg, sånne fine badekuler, badeskum, klistremerker.. ja.. altmulig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...