Gå til innhold

Har enda ikke fått mage eg =(


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Eg er 20+0 uker idag, og enda ikke noen gravid mage å se..

Det viser en liten kul kun viss eg legger meg ned, spesielt etter litt søvn, har jort det siden i i slutten av uke 15, å den har ikke vokst så veldig syns eg.. Ser jo at magen har forandret seg når eg står og, mn ser berre ut som eg har spist en stor middag, bjynner å bli så utolmodig kjenner eg..

Noen andre som heller ikke har fått mage?

Har termin 26. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen kommer nok skal du se, dete er jo så enormt stor foskjell på oss.. Jeg selv er veldig kort i ryggen og da sies det at magen kommer fortere. Ei veninne av meg er tynn og lang, fikk mage når hun var 6 mnd på vei.. Jeg har termin 21 februar jeg så vi er nesten på likt :-)

Skjønner jo at dette er frustrerende ja å litt kjipt kanskje, jeg er jo stor som et berg og alt er slitsomt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er fortsatt veldig liten, får stadig kommentarer på hvor jeg har gjemt babyen. Men har gått over til gravidbukser for flere uker siden, siden de er mye mer behagelige for den bittelille magen jeg har! Og liten mage har jeg selv om jeg har kort overkropp... Ser egentlig bare ut som jeg har lagt på meg litt rundt magen, gleder meg til den skikkelige magen kommer. Men vi får nok bare smøre oss med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme med meg, bare de som vet det klarere se at det er noe på gang. Jeg har termin 28 feb. Men jeg er 175 lang å nokså tynn, så da er det visst vanlig å få liten lage, babyen har jo så lang plass å ligge på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne fortalte meg i går at hun er gravid, 20 uker på vei.

Kjempetynn jente og ingen mage. Så det er nok vanlig!

Men denne måneden som kommer nå skal du se den vokser!

 

Var sånn for meg sist, mens nå med nr.2 kom magen mye raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Er 23+5 idag eg:P å venter fortsatt på gravid magen, må nok smøre meg med tolmodighet ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...