Gå til innhold

Missuner de som får flere barn:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er bare 14 mnd men føler jeg hadde vært klar for en til, men blir vell alenebarn han:( Trist

syte syte :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den, sønnen min er 15 måneder og jeg har vært klar for en til siden han var bare få måneder gammel. Jeg har så lyst til å gå gravid, få føde igjen og oppleve kjærligheten og utviklingen til enda ett barn, ett søsken til sønnen min. Jeg gråter når folk får barn fordi jeg er så sjalu, jeg ønsker inderlig ett barn til, men jeg orker virkelig ikek å være alene med ett til så da blir det ikke flere med det første da, og det er skikkelig sårt:(

Skrevet

tiden kommer..:-)

her er det 10,5 år mellom ungene og de storkoser seg sammen !

fordelen med en attpåklatt ( selv om jeg ble forlatt i svangerskapet andre gangen) er at både jeg og storebror har maaasse tid til å kose oss med snuppa !

Eldste ordner mye sjøl og er stolt når han får hjelpe til ( passer selvfølgelig på at det blir tid til kamerate, lekser og fotball også ..). Tar gjerne snuppa en halvtime om morgenen men jeg kan slappe av litt til..kommer inn til meg med henne om hun blir urolig.

Toget har ikke gått for dere ennå.. og som mange her inne har lært--uansett hvor "sikker " man er på forholdet sitt kan man alltids risikere å bli alene med neste også.. greit da med såpass mellomrom at det blir overskudd til kos igjen også..tenker med gru på to tette i min situasjon akkurat nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...