Gå til innhold

Ekkel klump nedi der:( (litt ekkel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en kvise/byll rett på skrå bak vagina. Den er skikkelig vond og væsker blod. Er to dager over termin og skal til jm idag. Har tenkt å be om stripping, men kvir meg veldig pga denne klumpen. Hun syns sikkert det er ekkelt hun og.Dessuten er jeg redd for at det skal gjøre mer vondt med både stripping og evt fødsel. Noen som har vært ute for det samme??

Litt fristet til å sette anonym her, men liker ikke disse anonyme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe måtte le litt. Jeg har ikke vært borti det, men er rimelig sikker på at jordmor har. Ingenting å bekymre seg over.

Skrevet

Ja hun har vel vært borti det meste, men jeg vil at den skal gå vekk:(

Skrevet

kan nesten førest ut som en betent hårsekk..visst du barberer deg nedentil så hender det att du får inngrod hår.det danner sånn kul som vesker..

Skrevet

Kan vare en igjengrodd hårsekk som det kommet massa bakterier i.

Fikk en for et par år siden omtrent på samme sted du har den. Først var den bitteliten og på bare et par dager så økte den noe enormt i strl. Blev vond og fyllt av puss/blod. Fikk time hos legen, men den klarte å sprekke før jeg rakk å komme til han. Var ekstremt flaut å forklare og vise problemet til han, men jeg fikk bedøvelse, så fikk han skjært opp resten av kulen og presset ut det som var igjen. Fikk på kompress/bandasje og en antibiotikakur. Gjorde litt vondt og sitte den første dagen men så forsvant det. Har ikke hatt noe problemer med det etter det.

Men han legen sa at de byllene kan oppstå ved barbering, hvis ikke man er flink til å vaske og skylle vekk all såpe etterpå. Så nå etter hver gang jeg barberer meg under armene og der nede så skyller jeg alltid godt med vann:) Har ikke lyst å oppleve det en gang til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...