Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg er ei jente som har termin tidlig på desember.. Jeg har absolutt ikke lyst til å føde, er livredd for å dø selv, eller at ungen min dør!!! føler meg for svak i kroppen til å i det heletatt kunne gjennomføre d!! -å vil absolutt IKKE ha keisersnitt, med tanke på at det er verre for ungen!! synes til og med at det er skummelt med tanke på a vise "edle deler" har aldri turt å gå til gynekolog engang!! føles som om jeg sitter passe godt i saksa!!;( :'( :'(
opsi fødeklar Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Du går til jordmor eller lege? Be dem sende en henvisning til samtale på sykehuset pga angst. Da kommer du til noen som virkelig vet hvordan de skal håndtere dette og får gitt deg den hjelpen du trenger.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 ja jeg går til lege,men ikke så ofte! huff! det er så mange som har så kompliserte fødsler! føler meg litt dum hvis jeg må ha sånn samtale og.. folk rundt meg tror jeg er så tøff, bare for at jeg takler det meste.. men dette, dette tar virkelig kaka!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har og begynnt å grue meg til fødsel...27 dager igjen for meg. Har født en gang før og det gikk fint. Husker at jeg var like nervøs sist gang, men da mer for det ukjente siden jeg aldrig opplevd en fødsel før, mens denne gangen gruer jeg meg mer for at jeg husker hvor vondt det gjør. Men det er ingen vei ut av det nå. Uansett må ungen ut på en el annen måte..og som regel går det bra, men du burde tatt opp med legen din at du har veldig angst sån at du kan få prate med noen el feks ta en besøkstur opp på sykehuset, det gjorde jeg sist og syns det var veldig beroligende. Til syvene og sist så må vi bare stole på at vi er i gode hender når vi skal føde. Og stol på meg når jeg sier at når først fødsel er igang så er de "edle delene" det siste du kommer å tenke på. Og det kommer fra en som tidligere aldrig kunne tenke seg å gå til en gynekolog;) Hvertfal ikke en manlig en....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå