Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for meg et stort mysterium at lånekassetelefondamen ikke har blitt sprengt i fillebiter for lenge siden. (Ikke et jeg kjenner henne eller noe, men går utifra at det ikke har skjedd siden "frustrerte studenter sprengte lånekassetelefondame i filler" ikke har vært en nyhetssak)

Makan til mer irriterende menneske. Når man ringer så forteller hun alt mellom himmel og jord av regler og dritt. Og mann må sitte å høre på dette (jeg er ikke sikker, men er ganske sikker på at monologen varte i 4dager) Så skal man trykke en eller to. Når man trykker to, som betyr at man vil snakke med et annet menneske, så får man en monolog til som fritt oversatt får ut på "det er ikke vits i å ville snakke med et ekte menneske, vi vil ikke snakke med deg, sjekke nettet i stedet" Så skal man da trykke en eller to igjen. Mann trykker to, og hva får man høre "vi har for tiden ingen ledige kundebehandlere, du må ringe igjen"

Wæææææææææææææææææææ, har dere hørt om å lage en kø? Man må jo ringe 300ganger for å komme igjennom uten noe køsystem, og med en 4dagers rompe-monolog x 2 så betyr vel det at man forelngst er ferdig utdannet, pensjonert og død før man faktisk kommer igjennom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I frustrasjon pakka jeg på den feite og syke ræva mi og vagga meg ned på lånekassens kontor. Og hva gjør de der? Der sitter alle sammen og ser på tv.....

Skrevet

Men de har jo helt rett. Du vil ikke snakke med et menneske, du vil brevveksle med dette mennesket på e-post sånn at du har alt skriftlig når neste saksbehandler tror reglene sier noe helt annet. [email protected] svarer fortere enn de andre kontorene.

Skrevet

Jeg anbefaler ogsaa skriftelige henvendelser, helst gammeldags brev slik at de gidder aa tenke seg om foer de svarer.

Skrevet

Kan jeg få adoptere uttrykket ROMPEMONOLOG? Jeg har dessverre altfor mange situasjoner hvor nettopp dette ordet har vært det som manglet.

Symp, forøvrig.

Skrevet

Skriv e-post der du ber om å bli oppringt. Det har alltid fungert for meg.

Skrevet

Jeg har kun hatt suksess når jeg har dratt dit personlig, nytter ikke å skrive med dem synes jeg. De er så inkompetente, tror ikke de kan lese.

Skrevet

Ok. Mogleg eg er lettprovosert i dag, men; trur de på ramme alvor at alle som jobbar i Lånekassen er inkompetente? Er ikkje det ein smule generaliserande. At det er lange ventetider skuldast vel heller manglande ressursar, og ikkje minst ein heil bråte evneveike studentar som ikkje burde hatt studiekompetanse (og som lett kunne lest seg til det dei lurer på på nettet, istadenfor å ringe Lånekassen)

Og dersom nokon lurer; eg jobbar ikkje i Lånekassen

Skrevet

Har jeg sagt noe om at de er inkompetente? De har en utrolig irriterende telefon dame, og det er veldig dumt at de ikke har køsystem på telefonen.

Utrolig irriterende at all informasjon de kan komme med blir ramset opp av telefondama og at man blir tvunget til å høre på (lignende telefoner har gjerne sånn at om man har ringt dit før og vet hvilket tastevalg man skal ha så kan man trykke det og slippe informasjonsoppramsingen. Og jeg vet ikke hvor mange ganger dama informerte meg om at jeg kunne finne den infoen jeg trengte på nett. For i helvete, hadde infoen jeg trengte vært på nett så hadde jeg vel for faen ikke ringt.

Skrevet

Les innlegget mitt ein gong til: "trur de" skriv eg. Ikkje "trur du".

Eg trur forsåvidt heller ikkje du er så evneveik at du hadde ringt dersom inofen var tilgjengeleg på nett, men eg trur mange andre er så evneveike og difor opptek tid på telefonen.

Skrevet

Dersom man ringer dit flere ganger og får forskjellige svar hver gang, og alle svarene er feil, så kan jeg strekke meg til å kalle dem inkompetente til å utføre den jobben de skal utføre.

Skrevet

Du strakk deg såvidt eg las endå lenger, sidan du ikkje eingong trur dei kan lese.

Skrevet

Sorry, så ikke tantas innlegg, så jeg trodde du svarte på hovedinnlegget.

Å på en dag skulle ringe til: Nav, Lånekassa og legen gjør foresten hele dagen til en dritt dag. Det eneste som mangla var en telefon til telenor, så hadde jeg fått et samenbrudd tror jeg.

Har noen av dere foresten forsøkt å ringe til telenor privat? HVA ER GREIA? Telefonsvarer man prater til som skal prøve å tolke hva du sier.

"Si kort hva problemet er?"

"Internett"

"Sa du telefon"

"Nei"

"sa du mobiltelefon?"

"Nei, for faen, internett!"

" I-N-T-E-R-N-E-T-T"

"sa du telefon?"

snakker jeg så utydelig? Lurer på om julebordsmorroa på telenor går ut på å høre på hvor irriterte de kan greie å få folk som ringer dem.

Skrevet

Djeeez! Tror du virkelig jeg mente det seriøst? Du må jo skjønne litt sarkasme da:)

Skrevet

Trur du verkeleg at eg trudde at du meinte det seriøst? Djeeez! (forøvrig eit herleg kompetent uttrykk).

Skrevet

hehe!

Skrevet

Ja, Mallefisk. Svaret er ja.

De på Lånekassa er uhorvelig inkompetente, de på nav likeså. Når du endelig kommer igjennom til et levende menneske, svarer de hva som helst for å få deg unna på lista, det har ALDRI HENDT at jeg har snakket med to personer som har gitt meg samme opplysninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...