Gå til innhold

Er ikke dette litt smålig gjort av sjefen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle på jobb her en morgen, og stilte som vanlig opp klokka 8. Der kom jeg til låst dør.

Jeg skulle jobbe sammen med sjefen, og ti over åtte prøvde jeg å ringe henne. Ingen svar. Fordi jeg ikke hadde nøkler til huset, kom jeg meg heller ikke inn. Prøvde å ringe mange ganger, men fikk ikke svar.

Etter en time kom hun endelig, hun hadde forsovet seg. Nå når jeg har fått lønn ser jeg at jeg har blitt trukket i lønn for denne timen.

Er ikke det litt smålig gjort av henne?

Ikke det at den ene timen har så mye å si fra eller til på lønningen min, men det blir jo en prinsippsak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er smålig jo!! Tror jeg hadde blitt temmelig forbanna for det! Hun kan ikke trekke deg i lønn fordi _hun_ forsov seg! Er det mulig...

Skrevet

jo, det synes jeg virkelig..

Er ikke din skyld at du ikke fikk jobbet, da må hun heller gi deg nøkkel i tilfelle det skjer igjen..

Skrevet

Det hadde jeg glatt tatt opp, ja. Merkelig oppførsel.

Skrevet

Dette har hun rett og slett ikke lov til. Ja det var utrolig smålig, ja.

Skrevet

Hun forsover seg så da skal du trekkes i lønn, ja det var jo logiskt.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg som syns dette er litt rart!

HI

Skrevet

var noe lignende som skjedde med en vennine av meg, de skulle da ha varetelling på søndagen, ca 5 timers arbeid. Sliten og trøtt etter en natt med festing troppet venninen min på jobb kl. 08.00. Men hvor var sjefen(bare hun og sjefen som skulle jobbe)? Hun ringte og ringte, til slutt kom hun igjennom og da sa sjefen "åh beklager! Glemte å si ifra, vi skal ikke ha varetelling i dag allikevel.. var på fylla i går, orker rett og slett ikke" Og fikk hun lønn for den timen hun hadde stått ute? NEI! Hun er student i tillegg så hun hadde egentlig veldig behov for den doble lønna (altså få betalt 10 timer, ikke bare 5). Frekt er det syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...